29 kwietnia 2024

Jak zaaranżować przestrzeń przed punktem usługowym, by przyciągnąć klientów?

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz mały sklep, lokalną kawiarnię czy duży zakład fryzjerski. Jeśli nie zadbasz o odpowiednią reklamę, ciężko będzie oczekiwać napływu klientów. Jak więc przyciągnąć ich, wykorzystując potencjał reklam, które możesz wystawić na zewnątrz? Do czego przydadzą Ci się systemy wystawiennicze takie jak potykacz reklamowy? Chętnie Ci podpowiemy!

Reklama jako niezmienna dźwignia handlu

Język polski przy całym swym pięknie potrafi czasem naprawdę zaskoczyć. Nietrudno natrafić w nim chociażby na dwa przysłowia o zgoła przeciwstawnym znaczeniu. Przykład takiego zestawienia to chociażby „reklama jest dźwignią handlu” oraz „dobry produkt nie potrzebuje reklamy”. Zdecydowanie jednak lepiej dać wiarę temu pierwszemu. Warto zauważyć bowiem, że im marka jest większa, tym więcej inwestuje w reklamę, a takie firmy jak chociażby Coca-Cola przeznaczają na to całe miliony! Jeśli bowiem nie będziesz reklamował usług, nikt się o nich zwyczajnie nie dowie, choćby nie wiem jak świetne były. Warto więc pomyśleć chociażby o najprostszej reklamie, takiej jak np. L-banner.

Potykacz reklamowy, szyld i inne pomysły

Przestrzeń przed budynkiem, w którym mieści się lokal usługowy, jest zwykle niedoceniana. Tymczasem można zaaranżować ją tak, aby była pierwszym akcentem, który przyciągnie spojrzenia potencjalnych klientów. Przede wszystkim więc należy zadbać o porządek. Jeśli przestrzeń ta będzie odstraszać brudem i chaosem, raczej nikomu nie skojarzy się pozytywnie. Nie zapomnij też o szyldzie. Nie musi być to krzykliwy neon, ale warto, by był widoczny z daleka i pasował klimatem do charakteru i wystroju lokalu. Przed sklepem, restauracją czy innym lokalem możesz też postawić reklamę zewnętrzną. Świetnie sprawdza się tu potykacz reklamowy, czyli popularny stojak z dwóch tablic połączonych tak, by tworzyły kształt litery A. Możesz umieścić tam plakat lub zainwestować w tablice kredowe i ręcznie wypisać ciekawe hasło, lub aktualną ofertę. Bardziej odważni przedsiębiorcy decydują się czasem też na reklamę wielkoformatową. W tym wypadku działaj jednak ostrożnie i miej na uwadze estetykę przestrzeni publicznej.

A może L-banner wewnątrz?

Jeśli nie dysponujesz wystarczającą ilością miejsca na zewnątrz, nie zrażaj się. Być może masz możliwość ustawienia stojaka reklamowego przy wejściu w środku lokalu. W tej roli sprawdzą się wszelkie lżejsze systemy, np. L-banner. Na zewnątrz mogłyby zostać szybko zniszczone przez warunki pogodowe, za to w środku bezpiecznie mogą stać i prezentować klientom wybraną grafikę. Wykorzystaj którąś z propozycji u siebie i przekonaj się, jak duża jest siła dobrze przemyślanej reklamy.